work :D

YES. I sommar blir det lite jobb iallafall. MONEY!!! Trodde att det skulle bli en sommar utan jobb, vilket jag verkligen inte ville, men idag fick jag mina dagar. Inte för mycket, och inte för lite. Jag blev glad som en ko på skridsko :D Och biljetten till sommaren är köpt. Och lägenhet till trippen i vinter är bestämd, och sommaren är här, och snart är det sommarlov och jag ska färga min utväxt, och på fredag åker jag till stugan. Allt är så bra, fast ändå inte. Men faktiskt måste jag säga att det är mycket som rullar på som hjulen på backen på senaste tiden. Men sedan kommer smällarna, men dom får man ta, blä. Men jag överlever, och det är jag happy för.

Nu ska jag plugga den sista historian i mitt liv (kanske) och sedan ut och köra med min mami. KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0