GRÖT

Tomtegröten satt fint i min kista. Nu väntar jag på att klockan ska bli halv6 så jag kan dra iväg och träna sen ska jag hem och städa. Vardagsrum, hall, toa, badrum och mitt rum. Då blir mamsen glad imorgon när hon kommer hem imorgon för att stanna nån dag.

Eftersom det hände tråkigheter i familjen för någon månad sen händer det inte så ofta att jag får träffa min mamma nu eftersom hon inte är hemma så mycket. Det är alltså därför jag bor själv nästan hela veckor nuförtiden. Så det är så det ligger till nivet. Men jag klarar mig bra jag. Och mamsen behövs mer där hon är nu än här hos mig. Så det så.

min mamma :)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Fina fina mamma och fina du! Jag saknar er! Men vi ses i alla fall i helgen, längtar efter det <3 Puss å kraaaaaaaam

2009-11-10 @ 22:42:39
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0