HOLY BANANI

Eftersom att jag och Jennifer var rätt enade om att duscha på minuten efter träning inte är en favvogrej att göra  måste jag vänta i 15 minuter. Annars känner man sig bara lortig fast man duschat. Så vad gör jag på dom 15 minuterna?

Har hunnit äta lite av min melon som var kvar sen helgen. Och tryckt en banan. Och nu kollar jag på, hör och häpna, Fotbollsgalan. Me. Frida. Lytter. Oh. My. HEEH

Förresten appropå banan, nu ska ni få höra det töntigaste ever. Vår klassbild i skolkatalogen har dom tagit bort texten på för den kändes stötande? I SAY WHOOT? Crazy. "Vi har halva inne", det är bara ren fakta om vår klass. H3H3. Och inte snuskigt tänk. I.D.D.E. Men bananerna finns iallafall kvar på bilden. Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA whoot ;) kommer ju bara se ännu fulare ut nu..:P

2009-11-09 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0