IT´S BROKEN

HAHAHA. Idag hände världens mest korkade grej jag gjort. Okej, så knäpp är den inte. Men jag körde iallafall upp mitt huvud i backspegeln inne i bilen så hela den lossnade och hängde i en sladd, typ. Och inte gick den att få fast heller, så Mathilda fick försöka sitta och hålla den åt mig i rätt höjd när jag körde, vilket inte var det lättaste för varken henne eller mig, men skratta fick jag göra.

Tillslut så fixade det sig. Bilmetro i Sandviken är king. Så det tackar vi för. Och bockar. TACK. Och utan Mathilda hade den aldrig varit lagad just nu. Inte trasig heller för den delen....

Kommentarer
Postat av: snärtan

GILLAR GILLAR GILLAR GILLAR!! (Y)

2009-11-12 @ 23:18:50
URL: http://mathildapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0