Tomteland och jag


Klocken är inte ens tolv och jag har redan hunnit tagit en promenado, duschat, ätit lunch och klätt på mig dagens kläder. PÅ EN SÖNDAG!

Men det hade nog dock inte hänt om jag inte hade jobbat 12.30.. Förresten, asskön tid att börja. Halv ett liksom. Hinner man ju med att leva halva dagen innan.

Idag efter jobb ska jag göra en sak som jag inte gjort på flera veckor. TRÄFFA JENNFISEN! Det gillar jag. Ta en fikaluring ska vi göra. Great ju.

Nu ska jag sitta i soffan och dega i 40 minuter innan jag måste börja bege mig ner mot staden. Och är ni sugna på att börja julen är det bara att komma till Åhléns och suga in allt vi har. Numera jobbar jag i tomteland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0