boooring

Ååh jag saknar min klass. Och jag ligger ensam hemma och har jättejättejättetråkigt.... Skulle mycket hellre sitta i ett lökigt klassrum på Bessemer och ha kul än att ligga lökig framför tvn och kolla på tvshop.

Och nu blir jag säkert efter med arbete i skolan. Jag gillare inte. Matteprov idag t.ex. Hur kul är det att ligga efter med prov. INTE KUL. Hoppas jag får ta igen det på resursveckan nästa vecka.

Men kära folk som jag saknar. Ha en bra dag i skolan, så ses vi i en heeel vecka nästa vecka. JIPPI!

ohshit vad länge sedan. Jag fattar inte hur tiden kan gå så fort?!




Kommentarer
Postat av: mathilda

småttingar!! :)

saknar dig också fridis!

2009-10-13 @ 18:38:34
URL: http://mathildapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0