trökigaste dagen


Årets segaste dag/kväll.

Jag har kollat på tv och suttit vid datorn exakt hela den 17 oktober. BORING.

Under dom sista timmarna har jag bara kikat massa Thailandsgrejor. Om nästan allt. Tips på packning, filmer på tsunamin, semesterbilder från olika folk, shopping, maten, olika skolor, stränder allt, allt, allt ALLT.

Kan ju tala om att man blir lite pigg i bollen på att åka nu. Och snart kan vi räkna ner alla dagar på våra fingrar (lite snabbspolning)

Något annat jag ser fram emot är måndagen. Då jag äntligen får ut och träffa människor som jag inte har gjort på en hel vecka. Helt körd i huvet av att nästan bara haft mig själv att diskutera med. Hey, vad är det för liv liksom?

Kommentarer
Postat av: Evve

Menååh jag dör,söta Frida

2009-10-18 @ 11:53:20
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0