Livet utan kontakt med världen

.. ja det livet har jag fått prova på. Natten till idag sov jag hos tjejen som, tror det eller ej, klarar av att leva utan tvkanaler och utan internet!!

Och hur klarade vi det? Kika film på datorn och sjöng singstar på tvn. Men tro inte att denna tjej ska leva såhär länge, då går hon under stackarn...

Idag efter träningen kom en liten Annzor hem till mig och lagade mat. GOTTGOTTGOTT! Min tredje ensamma vecka här hemma nu, och jag märker att jag inte kan mata mig själv ordentligt. Är det något som är tråkigt är det att laga mat till sig själv. Blir mest flingor, nudlar, flingor, blodpudding och sånt.

Nu ska jag sova så jag är pigg till morgondagen med praktik. 10-17. Sen blir det dans! GNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0