trasiga pass

Idag hittade jag på ett trasigt pass i min väska. Det var ju inte så skoj. Fixade nytt i Juni. Jag med mina stirrögon. Alla som kollat på mitt pass har dragit upp sina mungipor när dom kollat på min bild. Tillochmed min mamma, då är det illa.

Men iallafall, nu måste jag gå till el polisos och fixa ännu ett nytt. Också måste jag ringa till thailand där vi bokat våra inrikesbiljetter för att säga att jag måste byta mitt passnummer. KUL VA?. typiskt.. Så nu är det bara att slipa på thailändskan..

Nej snart ska jag och träna med jennfisen. Boxingmåndag står på schemat. Sen fortfort hem och sen fortfort till Erkan i sandviken för en övernattning. DET VAR IALLAFALL KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0