run bitch, run.

Ni skulle ha sett mig igår. Jag, Frida Lytter, sprang hem från mig ända ner på stan i mina nya klackisar. Jag sprang och sprang och sprang. Jag trodde seriöst ett tag att jag skulle ramla ihop. Okej att de tinte är långt till stan från mig, men nu är det mig jag pratar om. Varför sprang jag då? Jo jag hade glömt ta ut pengar innan bussen gick.

Jag vart iallafall imponerad av mig själv. Jag visste inte att jag kunde springa, speciellt inte i klackskor. Men det var nästan lite bekvämt. Kanske ska börja dra på mig dom och ut på ett springpass. Hm, inte dålig idé.

Iallafall hann jag med allting och kom till Sannson i tid. Nu blir det snart godnatt hemma i min stuga. GNATT.

Hit kom jag tillslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0