den stökiga sanningen


jaha, och sen när blev vi såna här? En fråga som jag inte funnit svar på ännu. Men skiter vi väl i just nu, för nu är det tomt här i rummet, nästan. De mesta ligger nedpackat i väskor för imorgon har vi våran sista dag i oslo. Linnea ska jobba hela dagen, och jag är ledig och ska handla, träna, gå till jobbet och säga "ha de" och sen ska jag betala en hyra för ett rum jag ändå inte kommer bo i under Januari. JIPPIII.

Nu har jag sagt hejdå till Johan och Koja som åker hem till julen imorgon. Men som tur är får jag se mer av dom i januari eftersom jag åker tillbaka i några dagar och myser. Kommer kännas när jag säger hejdå på riktigt sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0