död tjej

Helgen nästan slut och vad har jag gjort? Jobbaaat. Igår kom jag hem till ett riktigt dött ankan, det dödaste ankan jag sett en fredag. Inte så konstigt när Johan och Fredrik var på jobbfest och Morgan SOV???! Meen, Ove kom upp på besök och vi spelade lite kort och käka poppis med Ylva.

Har nyss kommit hem från jobbet nu. En timme senare eftersom Johannes inte riktigt hade koll på jobbtiderna, men det gjorde ingenting. Det roliga var att han försökte få mig att se det som något positivt. "Meen du, du får ju faktiskt en timme med nattlön nu iallfall, eeeeh, men jag skyndar mig!" kom hem till ett rivet ankan, nu är ALLA ute förutom jag, jag ska sova. TV var ju här idag också så får höra mer om den stora händelsen imorogn när alla har lite lättare för att prata. Nu kos. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0