PÖSS

Första dagen jag klev in på ankan kunde jag nästan inte ta i något alls. Hade ingen matlust och ville inte sitta i soffan. Jag var liksom lite, äcklad. Nu sitter jag i soffan och äter makaroner, tappar makaronen mellan soffan och kudden, tar upp den och stoppar den i munnen. MUUUUMS. Det här är ju mitt hem nu, mitt hem som jag inte bor i om en vecka.

Idag gick jag och tränade, samtidgt låste jag ut Lina från rummet, så hon fick gå till jobbet i lånade utekläder. Hahaha. Stackarn, för någon helg sedan låste Lenne ut henne när vi gick ut på kvällen. Inte lätt att heta Lina och bo i 3204. Meen det löste sig tillslut, för det gör det ALLTID.


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! Ær det så att ni egentligen inte vill ha mig dær? ;)

2010-12-15 @ 16:47:09
URL: http://leliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0