plaska


Sawadeeka.

Ligger i bädden nu och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så vi kan åka in till Saladan för att betala en del på balklänningarna. Sen får vi möta upp Linus och Annelie så blir det food time.

Idag lyckades jag plugga med tre olika grejer hemma på morgonen innan jag for iväg till stranden. Där fick vi säga hejdå till Mathias och Perra som skulle med båten till Phi Phi idag. Och Mathias bankkort ordnade sig idag också, tur det. Och tur att det aldrig hänt för oss att det har blivit taget, skulle ju inte vara kalaskul precis.

Ikväll ska vi nog förbi Focus en sväng och kika på fireshow tävling, 20.000 bath står på spel. Sen imorgon blir det förmodligen en tripp med mopparna på ön för en liten utflykt. Great de. PÖSS

Kommentarer
Postat av: Kristin

Plask, plask. Vad härligt det ser ut! Jag hoppas du tar med dig lite värme hem till Sverige sen, för nu börjar jag bli väldigt trött på snö och kyla :P Kraaaaaaaaaaam

2010-02-12 @ 15:45:33
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0