skoldag


Sitter i skolan och har nästan blivit klar med en uppgift som jag har skjutit på alldeles för länge. Men snart är den klar och det känns gryymt skönt! Snart ska vi ner och käka lurre, sen blir det att dega på stranden.

Igår åkte Mika och Malin hem. Tråkigt. Har varit riktigt riktigt kul att ha dom här, men tiden gick fort så igår fick vi vinka av dom. Men vi ses ju snart igen, om bara några ynka veckor.

Lite hemkänsla börjar faktiskt krypa in i mig nu. Min hjärna och jag försöker förbereda oss på det här och det börjar gå frammåt, trots att jag inte vill åka hem. Men problemet är fortfarande väskan, jag förstår inte hur vi ska få hem det vi vill. Blir att spara hälften på plats känns det som..

Men nu ska jag skriva ut min balklänning så jag har något att visa skräddaren. TJING!

Kommentarer
Postat av: Karro

underbar bild tjejer :) I MISS YOOOU! ta och kom hem nu ;D

2010-02-11 @ 11:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0