update från koh lanta

Jag vet, ni är trötta på att läsa om nudelburken. Iallafall du Evve, men nu får du bli glader :)

Vi ligger hemma och läser igenom lite pluggrejer som ska göras. Inte långt kvar nu innan vi ska börja dra oss hemmåt till kalla sverige, så därför vill vi bli klara med så mycket som möjligt innan dess så vi kan få lite semester sista veckan iallafall.

Mycket har hänt och jag kommer inte ens ihåg hälften. Igår kom vi hem från PhiPhi där vi har varit i några dagar. Grymt kul! Malin och Mikaela är här hos oss men åker vidare till Phuket imorgon.. Perra och Mathias kom förra veckan, så vi är ett litet gäng här nu på ön.

Vi planerar vår lilla Bangkoktripp som ska bli av nästa vecka tror vi. KUNG DE.

Praktiken är över som vi hade på lilla svenska skolan och den gick riktigt bra. Kul att prova på något annat än vad man är van vid.

Det var lite snabba drag över tiden här nere. Om ca 20 dagar kommer vi hem igen. Tråkigt för oss, kul för er. HEHE.

Men nu ska jag plugga lite. HA DET BÄST ALLA HEMMA SOM JAG BÖRJAR SAKNA EFTER EN LÅNG TID. SNART SES VI HEMMA! nästan lite spännande och nervöst faktiskt, heheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0