Är det så här det känns att va lycklig


Nyduschad sitter jag i handduk efter en härlig dag på stranden. Idag åkte vi in till Saladan för att prova och kolla på balklänningarna men det vi fick höra var; Solly, not today. Tomorrow. Så det var bara att vända. Imorgon ska vi alltså få se dom, om dom nu kan hålla den tiden.

Idag är det iallafall Alla Hjärtans Dag. Hur firar vi den här nere? Genom att gå ut och käka, som vi gör precis alla andra dagar på den här ön. Men det är mysigt på sitt sätt.

Nu måste jag lägga på ett kol och hinna göra mig redo. GOODBYE

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad skönt ni ser ut att ha det. Jag har skottat snö från altantaket idag. Det var 80 cm djupt. Tänkte bara att du skulle tänka lite på oss stackars krakar som är hemma och hackar tänder i kylan. Hoppas iaf att du har det toppen. Kram Tina

2010-02-14 @ 17:02:20
Postat av: Fridamamman

Härligt glada Frida va jag saknar ditt glada leende! Ledsen att säga det man snart får jag se det :-)

2010-02-15 @ 18:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0