h-e-j

Igår drog Linnea med mig och Kerstin på smyginvigning på hennes nya jobb, DesignTorget. Där fick vi dricka lite bubbeldricka och mingla med folket. Åååh våran lille Lenne är så duktig och vi är så stolta. YOU GO GIRL...

Vi har kommit på att vi har sån tur vi med det mesta ändå. Vi åkte hit med ingenting, i-n-g-e-n-t-i-n-g, och är kvar två månader senare med jobb, boende och har haft två månader som varit bäst, inte bäst alltid, men ofta. Så att åka till Norge var faktiskt det bästa vi kunnat göra den 6e september 2010, och jag ångrar det inte en sekund, s-e-k-u-n-d. Ni fattar.

härmed visas den finaste bilden som finns på mig och mina tvillingar från storgata 34C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0