hej torsdag

Igår gick jag och la mig kl ett. Och vad händer? Jo när jag ligger nedkyrpen i sängen kommer jag på att jag för flera dagar sedan bokade in mig på ett pass kl SJU. Jag var alldeles för lat för att gå ner i köket (eftersom internet bara funkar där) för att boka av passet, så imorse drog jag mig själv upp ur sängen 6.15. BRA JOBBAT, känner jag..

Så nu har jag ju varit vaken ett tag. Sitter och väntar på att IKEA-bussen ska börja rulla sina hjul, men det är inte förns om en timme. Sen blir det jobb ikväll 15-23. Hoppas alla rånare håller sig borta. I lördagsmorse kl 10, samtidigt som jag jobbade, vart ett annat Deli rånat som ligger 5 min bort från oss... Not so f to the unny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0