nakna människor

Ååååh vad jag har det bra här borta. Tråkigt bara att vi tre snart blir två. Har iallafall haft en bra helg med ankanfolket. I fredags var det mys vid aker brygge med kaffe/öl och i lördags gjorde vi alla (förutom lille lenne som jobbade) en tripp till frogneparken och fikade kaffe och kaka och kollade på alla nakna statyer. RIKTIGT MYSIS.
På kvällen bjöd Kerstin äntligen på den efterlängtade tacosen vilket vart succé! Meeen imorgon är det min tur att bjuda födelsedagsbarnen på middag, eftersom jag inte kommer att kunna fira den storda dagen tillsammans med twins...

Och nu är ankan helt tyst för att sover, vilket jag borde göra med eftersom jag slutade 23 idag och börjar 9 imorgon. KLEM KLEM.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0