hey you!

Efter att ha varit i Sverige, Skövde, Storgatan 34 i tre dagar kom jag tillbaka till kära ankan med världens hemlängtat (till sverige hemmet) och var beredd på att vända med väskan på en gång.... nästan. Men mina dagar i Sverige var bäst. Bäst, bäst och bäst. Vi hann med stan, fika, kika Erkots jobb, mysa, filma,baka pepparkakor, utgång(som var förjäkla kul), TACOS(!!!), SUSHI(!!!!) och massa mer mys. Den där Erkan kan ju det där med att vara extraordinär. Bara en månad kvar innan jag befinner mig på svensk mark igen och det känns som ett hoppa-i-soffan-jippi.

Men nu tillbaka till det vanliga oslo. Har hunnit jobba två dagar av två. Idag är jag ledig och ska iväg till Sats med två Linneor för att ääääntligen träna lite. Känns liksom helt ok. HÖÖÖRS HÄJ.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0