ett ensamt liv

Jahap. HEJ.

nu har jag nästan flyttat allt jag äger och har och sitter nu på plats i MIN soffa framför MIN tv i MIN lägenhet. Helt crazy. Var inte ens tre veckor sedan jag var här och kollade på den, och nu sitter jag här.

Är första kvällen jag är helt ensam ikväll. Hittills känns det väl okej antar jag. Har hunnit med att laga en paj och en lasange, med lite hjälp av min trogne granne Johanna. Gillar mitt liv. Lever. GREEEEEAT. HIHIHIHIHI.

Nu ska jag städa för jag har saker lite överallt. Sen ska jag sova. Imorgon blir det BUSS till gefle för att jobba. PÖSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh hoppas att du trivs i din lägenhet!

2011-02-06 @ 23:28:50
URL: http://leliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0