TJA

Haft en riktigt sköning helg. I fredags var det lite partajos och utgång i gelfe eftersom min lille Jennfis är på väg till U.S AND A i just denna skrivande stund. Min lille :( "Ses om 13 månader. Men GUD, jag hinner ju både göra barn och föda det innan du kommer hem" Ungefär så lät vårt hejdå i bilen. I lördags var det dags för byebye Erika (mitt liv går ut på att säga hejdå till mina bästa nuförtiden, inte så kul liv). Men lördagen var KUNG. Hahahahaha. Jag hade kul. Det är huvudsaken tror jag. Hahahah. Hehehe.

Idag har jag haft min första dag på Åhléns. Eller min första dag på mitt vikariat och jag gillare alltså. Oj vad jag gillar att jobba där. El mucho. HÖRS HÄJ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0