Annandag jul

Nu sitter jag här i soffan med dator i knä, mjukiskläder är på och jag har mina gula låda med choklad framför mig, levande ljus omringar även min själ, haha ; )

Idag har jag varit nere på stan med Cillit, NiKKan och Maggie. Vi har kikat lite och även hunnit en sväng på bio. Det vart förtrollad och den var bra och rolig =) Jag köpte mig en jacka och var även in och fixade min klocka som var lite stor. Innan bion tog vi en fika på Mingel&Bar och funderade på lite allt möjligt, jag fick även chansen att vara hemlighetsfull och jag gillade det skarpt! Haha.

Imorgon ska jag ner och kika nyårsklänning med Najkoll, hoppas på lite mindre folk idag men jag antar att min "hoppning" inte kommer hoppa in.

Nu ska jag ta min gula låda (den ser rätt ensam ut) och den ska få bli min nattpartner, Hej då! =)

image141


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0