En fullproppad måndag!

Ja idag har jag hunnit med en hel del känns det som. Skolan först, såklart. Redovisning gick väl bra med det lilla vi hade att säga. Efter skolan vart det en sväng på stan, en lång sväng. Kom på vad som blir till maskeraden och så lite köpande till det, känns så skönt att ha det klart för sig, nu längtar jag till fredag! Har även varit och tränat med Jennifer, det var härligt! Killen (gubben) i ingången tipsade om en ny dans som skulle komma, afrikandans. Det lät roligt och jag har för mig att Nathalie har sagt att det var coolt, så jag tänkte vara cool och testa någon dag.

tjoo..



Kommentarer
Postat av: nattizzz

TESTA!! Jag vill också!!

2007-12-18 @ 20:30:39
URL: http://nathalieringwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0