En tripp till hälsingland + pengar till mig..

Nu är vi hemma från en lördag med släkt. Tyvärr vann vi inte miljonen på v75 denna dag, men jag lovar, det kommer! Men en hundring vann jag iallafall. Det var så här va, att vi satt och spelade ett hundra år gammalt TP med väldans konstiga frågor på, det var inte mycket rätt som svarades på dom, ifrån min sida iallafall. Så Evve tänkte att nu hade hon chansen att fjäska lite för mig (det är ju jul snart) så hon sa till mig att om jag svarade rätt på två stycken frågor på ett kort skulle jag få en hundring. Jag hade ju inget att förlora så jag slog till! Och ja, på detta kort fanns det faktiskt två frågar jag kunde (gissade rätt på). Så jag fick alltså en liten kosing där, lättförtjänta pengar! Antar att Evve var 99% säker att jag inte skulle svara rätt på en enda, nu kasnke du får en ännu dyrare julklapp?

Fråda1: Vem puttade in häxan i ugnen, Hans eller Greta?
Svar: Greta
Fråga2: Vilka är dom tre första siffrorna på arabiska (något sånt iallafall)
Svar: Ett, två och tre.

Grattis Frida, du kan nu köpa 200 tuggummin på OKQ8! jo man tackar man tackar!

Imorgon ska jag kika på Nathalies dansuppvisning, Cillas och Magdas också såklart! Tur man har så behöver jag inte gå själv utan får äran att gå med Adam och Pelle, tackar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0