Julafton

Så var denna julen över också. Gud vad fort det går! Jag har ännu inte fått den riktiga julkänslan som man hade när man var mindre, men den kanske aldrig kommer tillbaka, vad vet jag. Har iallafall ätit gott och fått många fina julklappar av familjen =) Dagen började jag med en julpromenad med mamma sedan vart det väntan på resten av familjen.

Nu sitter jag i mina nya träninskläder, urmysiga, och kollar på granen. Den vart så tom när alla paketen försvann som låg där under. Och snart åker den väl ut igen, allt kommer i 110 och åker bort lika fort, hinner aldrig landa i en lugn julstämning, puh.

Nu ska jag leka med alla mina fina presenter, höhö =) GOD JUL!

image134  image136 image135image137image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0