Dålig kväll, god natt.

Nej nu struntar jag i tråkigt pluggande inför prov och hoppar ner i min säng och sover istället. UNDERBART.. Hela min onsdagskväll har varit förstörd. Imorgon ska jag och mamma ut på stan och kika julklappar, hiiiii ! Nu är det inte långt kvar =D

Idag fick jag mina skolkort. Mammsen snodde såklart korten på en gång och kommer väl tapetsera upp mig på väggen eller något liknande, men det fattar man ju liksoom... ; ) Nu är det bara skolkatalogen som jag vill ha, den är alltid roligast.

A men gonatt då du !


Kommentarer
Postat av: Anonym

det gör du rätt i!!! tycker vi bajsar på provet imorgon.. / din nathalie with love

2007-11-14 @ 23:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0