ett knapptryck tillbaka till babytiden

Inatt hade jag då verkligen ingen skönhetssömn. Sovit som en kratta har jag gjort! Ikväll vet jag inte om jag blir hemma eller om jag hittar på något kul. Känns rätt lockande att ligga hemma framför tvn med en godisskål ´+ tidig sömn, men vi får se. Sitter och kikar runt lite på internett och fann den roliga sidan där man kan göra om sitt utseende till tex bäbis, apa, asiat mm. Gjorde en bäbisbild som ser väldigt lustig ut. Dock såg jag inte riktigt ut så där när jag var liten, jag fick väl hår på huvet  när jag var 7? haha nej men nästan så, jag var lite sen med det. Men nu finns det där, och det är jag glad för!

image78 image79
Jag som bäbis samt apa. Apgrejen ser verklig riktig ut. Skulle platsa in på Furvik där jag kunde bli Santinos flickvän kanske? Nej nu flyger drömmarna iväg, wake up! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0