Fredagen är nu slut.

Min mage gör ont för jag ätit så många karameller och chips nu.. Har bara leget framför tvn. Kikat på Idol, Christoffer åkte ut. Han såg så ensam och ledsen ut när han stod där med gråten i halsen när han fick reda på resultatet. Staackarn =(! Jag vill ha ut Mattias, NU. Han är endast kvar pga av hans utseende, det är vad jag tror. Tror jag ska försöka sova snart efdtersom jag ska upp rätt tidigt imorgon innan frukost-time med systeryster och Oskarposkar. Om inte annat kan jag ju försöka läsa ut min engelskabok. Känns lite annorluna och sitta hemma och kolla på tv med mamma och göra läxor på en fredagskväll, vet inte när det var senast jag gjorde det.. Skönt iallafall.

Godnatt =)


Såhär satt egon en längre tid under tvkvällen. Ser inte så skönt ut, men han är ju lite lustig..

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag håller med dej om Idol! Mattias skulle ha åkt! Inte Christoffer, han är ju så sööööt! Dessutom är inte ens Mattias snygg :( Nu håller jag på Daniel och Amanda :) Egon är så söt förresten! Åh, jag saknar den lilla filuren. Å dej med för den delen. Sötsyster! Puss å kram

2007-11-09 @ 23:49:44
URL: http://rufstufs.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0