Lördag hela veckan, nae.

Jättemysig brunch med Evve och Oskar fick jag då imorse. Klev upp så jag skulle hinna till  klockan 10, men tiden var ändrad till kvart i 11 så jag han med en lite vinterpromenad i bolougen. Väl framme vid frukost/lunchen fanns allt som både mättade ögonen och magen. Pizza, smörgåstårta, smörgåsar, sallader, pajer, ägg, fil, ja hela faderullan. Mätt vart jag och sen vart det en snabbis på stan. Blir så deprimerad av att kolla på allt jag vill ha, men pengarna räcker inte till, måste hålla på dom eftersom det är dags för julklappar snart, så typiskt när man för en gång skull ser så mycket fint..

nu ska jag försöka göra resten av lördagen lika bra som början. Hejda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0