stressig måndag..

Idag vart det mycket efter skolan, Först så var vi kvar till halv fem för vi måste göra klart etik arbetet, det han dock inte bli riktigt helt klart. Skynda hem, hitta suschi i kylskåpet som mammsen hade köpt hem, slängde i mig dom, säker nästan hela (?) sen springa ner och möta Jennifer. Idag har vi tränat, ääntligen! haha. Mina stackars muskler trodde som skulle få vila, men icke sa nicke, det märktes på dom att dom inte vill lika mycket som jag.. När jag kom hem sprang jag in i duschen för att sedan packa väska (västeråsväskan) sedan sätta mig framför datorn och börja på bokrecension, den är inte klar än =(. Nu ska jag gå till min buss för att sova hemma hos nathalie =) Imorgon Lars Winnerbäck, yes yes yes !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0