The passenger seat

Igår vart det inte så mycket läsa för min del, faaan. Anna kom hit och vi gick och köpte godis och kollade på Idol =) Senare kom hennes två vänner hit och vi satt och spelade tecken, det var väl ca 7-8 år sedan jag gjorde det så det gick inte så bra för mitt lag ( jag och anna).

Idag slog jag upp ögonen kl 11 och satt dirket näsan i boken och började köra igång. 4 timmar senare ligger jag fortfarande med boken och har hunnit till hälften. Ska snart gå upp och äta frukost (?)

Nu är tågbiljett beställd och snart är det Tisdag ! Nej nu läsa, hejda !

image91
Jättetråkig bok som inte rekomenderas..


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag missade Idol igår, vem åkte ut?:P
Kram Linda

2007-11-17 @ 16:39:51
URL: http://liiiiinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0