UNDERBART!

Helt underbart hade jag det igfårkväll! Kl 20.00 kom mannen med gitarren, just det, Lars Winnerbäck. Och i ca 2 timmar fick jag höra hans underbara röst i mina förälskade öron. Dom 2 timmarna gick fort och helt plötsligt satt vi där i bilen, påväg hem.. Men han var KING, fast att han verkade lite deppo.. Har haft en trevlig vistelse i Västerås hemma hos Nathalies söta familj =) Tåget tog vi 12.27 idag och sen vart det iväg och ta en snabbisfika och sen träning. Skönt med dansen var det =)... Imorogn blir det skola sen maybe öppet hus på Jennifers skola, vi får sii..

hejs!

           
         
Lite av Lars.. Sedan tänkte jag passa på att visa lite hur söt Nattas syster är också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0