ensam Frida söker...

Idag vart familjen bjuden på te,kakor och skorpor hemma hos Evve och Oskar. Vi fick även se deras nya soffa och den var väldigt fin =) Vi kikade även på Ensam mamma söker ;) Har precis kommit hem och jag ska snart hoppa i sängen och sova. Har en liten sovmorgon imorgon, men att den är liten spelar ingen roll, jag ska vara glad för det jag får..  Och på söndag kanske Kristin kommer hem ! Nu var det länge sedan så det skulle vara riktigt myspys =)

Dagens roligaste: Träningen med Jennifer. Den hade jag sett fram emot  =)
Dagens tråkigaste: Att cillas kusiner hade käkat upp godiset imorse när vi var som mest sugen...

image38image39
Mitt te med den goda skorpan =)                                        Kaka med skorpa, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0