IcaUlf och jag är typ skittajta nu

Ja då var man hemma efter ett hårt pass då! Haha, ne men svettigt var det kan jag lova ;) Ska snart hoppa in i duschen eftersom jag känner mig som en vandrande lök, och det mina vänner, det är inte lika fräscht som en iskall drink i sommarens solnedången.. mmh. Aja iallafall måste jag skynda mig nu, kl är mycket och jag ska hoppa ner i sängen. Förresten, så såg jag IcaUlf idag på stan, förstå vad häftigt. Vart ju nästan lite småförälskad där ett tag, han är ju så charmig.. Så snart blir det sova och drömma om Uffe då . .

Gonatt!

Dagens roliga: Att träffa hela klassen igen.
Dagens tråkiga: Att vi vart helklass igen.

image54
nemen Ulfis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0