Ja, jag är nästan människa..

Vart en mysfika ikväll då. Älskar att sitta och kika på allt folk som går förbi med sina olika stilar och allt, tss. Sån är jag! Jag och Cillit gick hem till mig med en hyrd film sen, mycket roande, kommer dock inte ihåg vad namnet var. Skulle prata om ryy ap-program för Cillit idag: "Jag såg ett ap-program inatt på tv, det är ju helt sjukt hur lika vi är människorna egentligen".. Ja där kom erkännandet. Lät lite kul när jag sa det bara ... =)

Tänkte att jag skulle kolla på bröstcancergalan nu men den tog visst slut. Införskaffade mig ett rosa band igår faktiskt. Såg även en skylt där det stod att 15-20 kvinnor får bröstcander varje dag, kändes så hemskt att läsa det. Uscha. Men nu är det verkligen mycket om det och pengarna rullar in för forskning, bra!

Nog pratat om det, tv nu. Gonatt.


image69
Välgörenhets träning med rosa bandet. Ska nog köpas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0