jag älskar mat <3

mätt och belåten är jag nu =) Kom hem och hade lax med bulgur och citronsås uppdukat på bordet idag. Jag kan ju säga att det behövdes för idag höll jag verkligen på att dö (nästan) av hunger när vi slutatde. Måste börja ta med mig dubbla mellanmål till skolan, för det jag har med mig har jag ätit upp innan lunch! Dagen i skolan har varit lång. Jag har hunnit spela super mario många gånger  =) Nu har vi även börjat sätta in butiker i våran galleria vi håller på att skapa , riktigt fint kommer det bli. Det är alltså ingen riktig galleria utan vi ska ta Sandvikens och göra om den så som vi vill ha den.

Snart blir det Power Yoga med Jennifer ! Det ska bli riktigt kul att testa det, för det har jag aldrig gjort förut.

Hejsan.

image32
Blir nog något i den här stilen idag tror jag. Det klarar jag lätt!



Kommentarer
Postat av: Ida

Yoga är underbart :)

2007-10-10 @ 18:53:12
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0