måndags trött..

jo det stämmer. Alltid blir det så på måndagar. Egentligen borde man ju inte vara det eftersom man ha haft en hel helg att bara slöa på, oftast. Hände inget roligt på jobbet idag och jag hade nästan inget att göra kändes det som. Fick besök av Evve idag också, det var trevligt =) Efter jobbet gick jag till hennes jobb och hämtade min väska som hon hade hämtat upp. Så nu är alla mina saker hemma igen, skönt. Sen vart det till att skynda hem och äta sushi som min käre mor hade köpt till mig =)

Nu har jag just kommit hem från en simtur. Riktigt skönt var det! Vart även idag bubbel och basta. Hade balsam i håret under bastningen så nu är mitt hår jättemjukt och skönt . Nu ska jag göra scones och te för att sedan slänga mig ner i soffan och kika på Vänner. Lätt det roligaste programmet som går på tv, och som någonsin kommer gå. I just love it !




Kommentarer
Postat av: fridas själsfrände 4-ever!!!

vänner är king!! och larsa!

2007-10-02 @ 14:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0