Mysdag

Mysig dag med mammsen har det varit idag. Vi har gått på stan hela dan, suttit på Wanyes en längre tid och ätit advokadosallad =) Letat skor har jag även gjort. Vill fortfarande ha dom svarta vagabond men ingen affär ska köpa in dom igen och på hemsidan är storleken slut! Just nu håller jag och mamma på att ringa runt olika vagabond affärer runt Stockholmstrakterna så kan Kenta svänga förbi och köpa dom. Mycket besvär för ett par skor..

Igår när vi fick skjuts hem ifrån filmtittandet så åkte vi förbi en man som låg och sov i en lövhög kl 2-3 på natten, i regnet. Jag och Anna vart rädda och låste in oss i bilen medans dom andra gick och kollade till honom. Han vaknade och vinglade sedan hemmåt, han bodde bara någon meter från hans dåvarande sängplats. Stackarn.

Nej nu ska jag pyssla lite med mamma här hemma, vi har köpt lite nytt till hemmet idag =) Hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0