run run run ...

vart riktigt stressigt idag hem från jobbet. Slutar kl fem men vart över liite extra och det räckte för att jag skulle behöva springa hem. Idag var jag på en "intervju" för att bli volontär för tanter/gubbar. Den började halv6, och fast jag trodde jag var sen så kom jag istället 10 minuter tidigt. Hon som jag pratade med var jättetrevlig och vi ska höras igen om 2 veckor. Snart ska jag åka hem till Cecilia. Jag ska sova där inatt eftersom vi ska till Söderhamn imorgonbittio på fackkurs =)

Men nu ska jag äta brunabönor och korv, min nya favoritmat, tack Nathalie ! =D Mamsen väntar..


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste föra vidare den goda maten till folket ;) donken kan ju bara dra åt helvete , eller näe, tar tillbaka det. // N bönan

2007-10-02 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0