slappsöndag med trevligheter

Sitter här med ögonlock tunga som tegelstenar och tänker nog gå till min säng snart. Kom för en liten stund sen hem ifrån Jennifer. Det vart en trevlig kväll, massvis med prat och annat. Jag vart även bjuden på kyckling med ris, rikitgt gott ! =) Så roligt att hon bor så nära, hon ser min lägenhet från hennes käöksfönster när hon käkar, det är coolt ! När jag gick från henne var jag hemma innanför min dörr efter ca 1 minut ! Tänkte gå in och köpa en banan på kiosken neranför mig, men dom stände tydligen kl 21 och inte 22 på söndagar, så det får bli en frukost utan banan imorgon. Men jag tror jag klarar mig!

Efter att ha kikat på mitt schema såg jag att jag börjar kl 9 imorgon. Yippi, en lite sovmorgon sitter aldrig fel !

natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0