äta, äta, äta ...

Idag vart alltså en tripp till min födelseort Bollnäs. Efter en stunds bilåkande med ont i både rygg och bakdel kom vi fram, välbehållna , förrutom bilen som en gubbe backade in i på vägen dit, men så stor skada fick den inte. Vi fick hemmagjord äppelkaka , mumsi. Men inte nog med det så fick vi lax, glass med hallon och kaffe med nötter också. Skulle kunna ha rullat hem om jag hade orkat. Mot kvällningen åkte jag med Anna hem till Morgan där vi kollade på Ondskan. Även där fick jag fika, tigerkaka och bullar, som Morgans farmor hade bakat. Min dag har bestått av att äta. puuh! Men imorgon ska iallfall jag och Evve gå och simma, och det känns bra.

nu blir det till att kika CSI innan sömn. Gonatt !

image4
min söta morfar och mormor !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0