Första söndagssimmet idag..

Idag vart det uppstigning kl 09.00. Mycket trött men jag klarade det rätt bra. Äta frukost och packa sen kom Evve och vi gick och simmade. Det var tuft för en sån som mig, men jag klarade iallafall 1km, men därefter var jag som en död fisk.. Efter simmet vart det bubbel och bastu, underbart skönt! Har precis kommit hem efter att ha lunchat med Evve på Waynes. Det vart en advokadosallad, som vanligt. Vart även en liten tripp på stan, men vi kände oss så icke-shopping-klädda så vi sa farväl och gick år vardera håll. Nu sitter jag bara hemma och funderar på om jag ska med Nathalie och kika innebandy, är inte såå sugen på att kika på det, men skulle ju kunna åka just för att få lite söndagskul och träffa mina två klasskamrater som jag inte kommer träffa allt för mycket nu i 3 veckor till. Vi får se hur det blir, nu ska jag iallafall kika på  He´s a lady!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0