Fredag och första inlägget

Jo, nu har även jag, Frida Lytter, skaffat mig en egen blogg. Får väl försöka göra det lite bättre later.
Dagen började med praktik på Åhlens. Vart dock en kort arbetsdag för att sedan gå och käka lunch med min vän Cecilia och sedan glida till Sandviken där det var dags för modevisning av second hand kläder. Det gick hyfsat bra, men det är inget jag gör om frivilligt.

Kvällen spenderades med Cillapilla och jag ligger nu i hennes säng och ska kika tv. Imorgon far jag till mormor och morfar i Bollnäs. Var så länge sedan jag träffade dom så det ska bli riktigt mysigt.

Nu blir det tv och sova. Hejs!

Kommentarer
Postat av: filippabark

YES ÄNTLIGEN!!!!

2007-09-30 @ 21:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0