Hamburgare utan bröd

Hamburgare utan bröd går faktiskt riktgit bra! Idag käkade jag hemmagjord burgare med salladsblad istället för bröd, gick ju kalasbra och riktigt, riktgit gott. Idag har jag varit och bokat klipptid, så den 23e ska det bli lite ändring med färg i håret. Vad det blir för färg har jag inte kommit på ännu men det blir antingen lila eller blått. Vad tycker ni? Jag menar det är ju nästan lika färg så det spelar ju ingen roll egentligen. Ohc lite färg skadar ju inte, brunt är ju så tråkig färg. Imorgon har jag iallafall Nationella och det är jag inte allt för taggad till. Jag och engelska passar lika bra ihop som mumintrollet och snövit, ungefär. Nu ska jag och mammsen på en promenad runt boulogen för att sedan gå ner på stan och hämta upp min kära cykel.

See you later!
image309

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0