Hemska dockor

Praktik idag igen då. Mycket prat om praktiken blir det eftersom den tar upp det största delen av mina dagar. Det är de som är trökigt, att man inte hinner göra saker efter praktiken för man är hemma vid 7tiden. Idag när jag skulle bära skyltdockan tappade dockan armen i backen och den gick lite sönder. Innan jag bar den hade jag fått höra på att vi måste vara mycket försiktiga eftersom skyltdockor är dyra. Jag hatar skyltdockor, och porslinsdockor.

Ikväll ska jag endast ligga och kolla på Andra Avenyn och sen ska jag sova så fort som möjligt. Imorgon ska jag iväg och prata med nya jobbet. Eller ja sommarjobbet, men det låter häftigare med jobbet. En vuxenpoäng liksom! Vet inte vad jag ska prata om men det visar sig. Lite nervöst är det allt. Haha.

Hejda.

image265
Buh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0