När du vill få oväntat besök

Dagen har gått fort men jag har hunnit med mycket. Först Gevalia på studiebesök. Där fick vi lite fika och sen kollade vi på en film. Var en sväng ut i fabriken men där var det rätt dött. Efter Gevalia gick jag och Nathalie ner på stan. Planerat 60-70 har vi gjort. Nu hoppas vi bara på att det inte är när jag är i Rhodos (peppar peppar). Vi gick hem mot mig och lagade en väldigt god mat. Nu kikar jag på vänner och har för en stund sen kommit hem från Step up. Det var det jobbigaste passet jag gått på tror jag. Han gjorde det väldigt hårt för oss, eller mig. haha.


Kommentarer
Postat av: in beundrare som inte börjar på N!!

5 maj är det ;)

2008-04-15 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0