Roliga drömmar

Idag är det regn och grå himmel. Men det gör ingenting. Allt är bättre än snö. Jag har just ätit upp min frukost och nu tänkte jag att jag skulle börja klä på mig. Får inte glömma min kycklingsallad som står i kylskåpet. Det skulle vara tragiskt. Idag hade jag roliga och underhållande drömmar, så när jag vaknade bestämde jag mig för att sova en kvart extra, endast för att få uppleva mer i drömmen. Det funkade!

Idag blir det en hård dag skulle jag gissa på. Kommer hem vid 6-7 och då ska jag iväg och träna. Får göra något roligt på lunchen istället. Umgås med Tjossan och Cillit är ju alltid roligt iallafall, även om det är varar i högst en timme. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0