skolarbeten

Jahap så var snart måndagen över. Och nu vart jag osäker på om det var måndag men det var det väl ändå? Ja. Provet imorse gick iallafall bra. Jag ska inte klaga. Men som alltid kommer man på efter provet "ja visst ja, så var det ju". Typiskt. Jennifer är sjuk idag och åkte hem till Åshammar så det vart ingen boxing. Trökigt, jag var riktigt taggad. Får se om jag hinner med en promenad istället. Eller så ska jag göra alla skolarbeten som jag halkat lite efter med. Tidningssidan som ska vara på engelska, rapport om teckenspråk och läsa ut svenskaboken. I flera veckor, eller säkert månader har jag skjutit upp allting. Man ska verkligen inte skjuta upp arbeten, det blir bara jobbigt när man samlat på sig 10 stycken och allt ska bli klar på en vecka. Nej nu ska jag tagga pasta med ostsås =)

Heja hejda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill se dig naken

2008-04-21 @ 18:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0